The Entertainer Award

Ik werd door Kwante in Wonderland en door Never Trust A Booknerd getagd voor deze award, heel erg bedankt Kwante en Leanne! 🙂

De regels:

  • schrijf een post en gebruik het award plaatje
  • nomineer 6 bloggers die grappig, inspirerend en entertainend zijn
  • voeg de regels toe aan je post
  • en natuurlijk; beantwoordt de vragen

En hierbij nomineer ik de volgende blogs:

Als je al genomineerd was hoef je hem natuurlijk niet te doen 🙂

Nu de vragen: 

Waarom ben je gestart met bloggen?

Ik ben begonnen met bloggen in juni 2015 en dat kwam eigenlijk door mijn vriendin die in februari begonnen was met bloggen en ik toen een beetje over haar schouder meekeek. Mij leek dat zelf ook ontzettend leuk, maar ik had niet het vertrouwen dat ik hem in mijn eentje kon bijhouden, dus ik had mijn andere vriendin gevraagd of ze samen een blog wilde maken! We hebben toen de blog “The Young Reading Girls” gemaakt (toen die tijd nog daily life of two girls) en zijn samen gaan bloggen. Aangezien dat een tijdje niet echt helemaal lekker ging, zijn we allebei onze blog begonnen en zo ben ik terecht gekomen op Raising My Book! Maar waarom vind ik bloggen nou zo leuk? Ik vind het geweldig om mijn mening te kunnen delen over boeken en om daarbij mensen proberen over te halen. Het wordt gewoon super blij als ik mijn passie voor boeken kan delen!

Wat is je favoriete boek?

Als je mijn blog regelmatig leest dan weet je dit waarschijnlijk al.. maar dat is natuurlijk Since You’ve Been Gone van Morgan Matson! Ik HOUD van contemporary en ik vind dat Since You’ve Been Gone dé perfecte contemporary is.

Waar heb je de grootste hekel aan?

Boekgerelateerd: Ik haat het als een boek een open eind heeft. Ik vind het minder erg als het een deel van een serie is, maar als het een laatste deel is of een boek opzichzelf dat een open einde heeft word ik meteen chagriijnig. Ik heb wat met eindes van boeken en die moeten voor mij echt perfect zijn. Als een boek geen goed einde heeft kan dat meteen voor mij een groot deel van het boek verpesten.

Niet-boekgerelateerd: Ik heb een hekel aan mensen die niet eerlijk zijn en alles achter je rug om doen. Ook heb ik een hekel aan mensen die anderen onterecht beschuldigen.. Bah. Ik krijg er helemaal kippenvel van!

Wat is je favoriete supermarkt eten?

Uhhh, dat vind ik best een lastige vraag. Ik lust best veel dingen, maar ik heb niet echt iets wat er echt boven de rest uitspringt.. Ik heb wel een enorme zwakte voor de Duitse Nimm2 snoepjes. Aangezien ik een uurtje rijden vanaf de grens zit, gaan we wel eens een dagje naar Duitsland. Ook elke keer als we dat doen MOET ik een paar zakken Nimm2 ingeslagen hebben. Als je mij een zak geeft heb ik die binnen no time op!

Wat doe je het liefst in je vrije tijd?

Hmm… lezen natuurlijk! Daarnaast vind ik het ook geweldig om films en series te kijken, maar ook houd ik ontzettend veel van muziek. Er is geen dag dat ik mijn Spotify niet heb aanstaan.

Dat was het dan alweer! Alle genomineerden: veel plezier met het invullen! 😉

<ahref=”http://www.bloglovin.com/blog/14839299/?claim=3wmakbsf9mh”>Follow my blog with Bloglovin</a>

4 thoughts on “The Entertainer Award

Leave a Reply

