Happiness Tag

Ik werd door Saskia van Saskia’s Bookshelf getagd om de Happiness Tag te doen. Ontzettend leuke tag! Je moet bij deze tag allemaal vragen beantwoorden van dingen waar je blij van wordt. Ik ben benieuwd!

Van welk eten word je blij?
Uuuuh, dat is een goede vraag. Ik heb namelijk niet echt bepaald favoriet eten. Ik lust bijna alles wel (ja op bami en nasi na want dat vind ik echt verschrikkelijk). Verder houd ik heel erg veel van Italiaans eten. Oh, en ik houd van sla. Ik kan echt zo een hele zak vol sla op eten.

Welke film maakt je vrolijk?
Ik word altijd zo ontzettend blij van Mamma Mia. Ik kan hem keer op keer kijken en hij blijft gewoon leuk! Hetzelfde geldt voor Pitch Perfect, dat is echt mijn lievelingsfilm.

Rond kerst kijk ik The Holiday en Love Actually best vaak. Ik word er gewoon helemaal happy van!

Van welk kledingstuk word je blij?
Elk seizoen heb ik wel weer nieuwe lievelingskleren, maar op dit moment hou ik echt van mijn hoge zwarte broeken. Ik heb er een voor het werk en gewoon voor doordeweeks. Doordat ze hoog zijn zakken ze ook niet af en dat is echt een toppunt voor mij.

Van welke beauty producten word je blij?
Ik word echt ontzettend blij van mijn mascara die ik elke dag gebruik. Ik ben al door verschillende tubetjes gegaan, maar hij blijft zo ontzettend fijn! Het is de Maybelline Volum’Express One by One Waterproof Mascara. Ik was ook ontzettend boos toen ik hoorde dat hij uit het assortiment ging. Nu maar een nieuwe mascara zoeken..

Verder word ik ook ontzettend happy van mijn Body Mist van Victoria Secret, Mango Temptation. Hij ruikt zo ontzettend lekker!

Wat is je gelukkigste herinneringAlW07gkqUBKeksqFKm-N4uprx9AzCwfWctHF9aDO-Car?
Mijn gelukkigste herinnering is nog niet zo lang geleden en dat was 28 november toen ik voor het eerst tante werd. Mijn nichtje heet Sofie en ze is het schattigste meisje ooit!

Verder word ik ook heel blij aan de herinnering van mijn diploma uitreiking, toen ik geslaagd was voor de HAVO.

Van welke muziek word je blij?
Pfffft, heb je even? Ik heb een hele waslijst aan muziek waar ik blij van word! Ik zal er een paar noemen:

Ik word ontzettend happy van de liedjes Years & Years en in het bijzonder Sunlight. Verder nog Be Okay van Oh Honey, I Call You Honey van Sunday Sun, Goodness Gracious van Ellie Goulding en Crave van Parachute.

Wat doe je op een dag dat jij je down voelt en je je weer happy wilt voelen?
Als ik down ben dan is muziek echt mijn redding. Ik zoek dan echt allemaal van die playlists op die bij mijn gevoel passen en zet die dan knetterhard aan. Ik kan mijzelf altijd heel goed in muziek vinden omdat ik nooit alleen naar het liedje zelf luister, maar kijk vooral naar de tekst en daarmee wil ik de diepere gedachte van liedjes ontdekken. Als ik dan down ben kan ik mij extra goed in die liedjes verplaatsen.

Ook word ik altijd weer happy van een romantische contemporary, zo’n een waar je heerlijk bij kan wegzwijmelen.

Dat waren de vragen alweer! Ik nodig The Inspiration Blogger en Merle, The Young Reading Girl uit om deze tag ook te doen 😉

Waar word jij het blijst van?

Leave a Reply

