The Book GIF Tag

Ik ben door Jaike van Jaike vs de boeken getagd om de book GIF tag te doen, ik zag hem al vaak voorbij komen en ik vind het ook heel erg leuk dat ik getagd ben. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit met GIFjes gewerkt, dus deze tag was wel een uitdaging! Daarnaast heb ik ook alleen GIFjes van Grey’s Anatomy gebruikt gewoon omdat ik zoveel van die serie houd.

1. Vampire Academy van Richelle Mead

vampire academy

Ik heb Vampire Academy al wel in mijn kast staan, maar ik moet hem nog wel lezen. Het lijkt mij een ontzettend leuk boek en vandaar deze tag 😉

2. De test van Joelle Charbonneau

de test

Dit boek heb ik wel gelezen en het geeft me altijd een glimlach op mijn gezicht. Ik vind het jammer dat niet zoveel mensen dit boek gelezen hebben, want hij is zo leuk!

3. Ik was hier van Gayle Forman

ik was hier.gif

Ook dit boek tovert een glimlach op mijn gezicht. Geen idee waarom, maar hij lijkt me otzettend leuk om te lezen.

4. Een hof van doorns van Sarah J. Maas

hof van doorns en rozen

Sorry! Ook dit boek heb ik nog niet gelezen. I feel sorry for myself, want ik hoor iedereen over dit boek praten en over Throne of Glass en stiekem wil ik die ook heel graag lezen!

5. Hitte van Lis Lucassen

hitte

Dit boek heb ik ook niet gelezen, maar ook deze lijkt me wel okay.

6. Verkikkerd van Lisette Jonkman

verkikkerd.gif

Eerlijk gezegd weet ik bijna niets over dit boek en hij lijkt mij ook niet zo geweldig.

7. Paper Towns van John Green

paper towns.gif

Ik vond deze GIF en ik moest hem gewoon gebruiken. Ik kwam tot de conclusie dat hij wel paste bij Paper Towns, omdat ik behoorlijke mixed feelings heb over dit boek.

8. Anna and the French kiss van Stephanie Perkins

anna and the french kiss.gif

Happy tears. Dit boek is perfectie.

9. Wij leugenaars van E. Lockhart

wij leugenaars.gif

Dit boekje staat al heeeeeeeeeel lang op mijn TBR lijstje, dus ik ben benieuwd!

10. Het boek van Tess van Miriam Bruijstens

het boek van tess

*blink* Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van dit boek gehoord en honestly, hij lijkt mij ook niet zo geweldig.

Zo dit was het dan weer! Ik vond de tag heel leuk en ik tag Saskia van Saskia’s Bookshelf en Merle van The Young Reading Girl om deze tag ook te doen. Dit zijn de boeken:

1. The Maze Runner van James Dashner
2. The Selection van Kiera Cass
3. The Fault In Our Stars van John Green
4. Warm Bodies van Isaac Marion
5. All The Bright Places van Jennifer Niven
6. Since You’ve Been Gone van Morgan Matson
7. Twilight van Stephanie Meyer
8. The 100 van Kass Morgan
9. The Giver van Lois Lowry
10. The Duff van Kody Kepliner

Leave a Reply

