Rip It Or Ship It

naamloos4949

Ik was door Melissa van MelissasBookWorld getagd om de Rip It Or Ship It Book Tag te doen! Ik heb deze tag vorig zomer al eens gedaan op mijn oude blog (om die post te lezen klik hier) en ik vond die toen echt zo leuk om te doen, dat ik hem wel nog een keertje wilde doen. Dus ontzettend bedankt Melissa! Let the tag begin!

De regels van deze Tag:
Stap 1: Je neemt minimaal 20 (boek)personages en schrijft hun namen op papiertjes
Stap 2: Stop ze in een pot
Stap 3: Grabbel en graai er twee uit
Stap 4: Besluit of je ze RIPT of Shipt
Stap 5: Tag andere boekbloggers!

1. Tobias Eaton (Divergent) & Jace Wayland (The Mortal Instruments)
Ik had eerst het strookje van Four open gemaakt en toen ik die van Jace opende was ik meteen eigenlijk wel een beetje opgelucht, ergens zouden ze best wel bij elkaar passen! Al denk ik wel dat Four soms de sarcastische grapjes van Jace iets te serieus zal nemen. Dit is een ship voor mij!

2. June Iparis (Legend) & Ash (The Iron Fey)
Dit gaat dus echt helemaal niet werken! June is superslim (en soms best wel een betweter) en ze werkt bij de regering dus ze braaf en leeft volgens de regels. Daarentegen is Ash ergens vanbinnen best wel een meanboy en hij is niet voor niets de Winterprins.. RIP dus!

3. America Singer (The Selection)& Tris Prior (Divergent)
Hmmm pfft.. Ik denk dat dit om een of andere manier niet gaat werken. America is zo.. ja.. en Tris is zo.. Lastig dit maar toch RIP ik het.

4. Meghan Chase (The Iron Fey) & Isabelle Lightwood (The Mortal Instruments)
Hier weet ik gewoon zeker dat het niet gaat werken. In The Iron Fey is Meghan helemaal niet zo’n vechter en Isabelle is dat in The Mortal Instruments juist wel.. Verder doet Isabelle alles met haar uiterlijk (make-up, haar, kleren) en daarentegen is Meghan een beetje een tomboy. Ook dit RIP ik.

5. Emily Hughes (Since You’ve Been Gone) & Anna Oliphant (Anna and the French Kiss)
Jaaaa! Ik denk dat dit wel kan werken! Emily is best wel een muurbloempje en Anna is dat eigenlijk ook wel, daarnaast denk ik dat Anna’s humor heel erg bij Emily past. Dit ship ik!

6. Frank Porter (Since You’ve Been Gone) & Katniss Everdeen (The Hunger Games)
HAHA! Dit gaat dus sowieso nooit werken. Frank is een hele charismatische jongen en Katniss is erg onafhankelijk. Dit RIP ik maar gewoon.

7. Simon Lewis (The Mortal Instruments) & Maxon Schreave (The Selection)
Hmm.. ik denk dat Simon veel te down to earth is voor Maxon. Ik bedoel, Simon gamet graag en ik zie Maxon niet zo gauw een game spelen. Daar is hij veel te vorstelijk voor, haha! Ook dit RIP ik.

8. Day Wing (Legend) & Peeta Mellark (The Hunger Games)
NEEEEEE! Dit wordt hem dus sowieso niet. Peeta is veel te zachtaardig voor Day, want Day is echt zo’n crimineel en Peeta is daar veel te braaf voor! Dit RIP ik.

9. Étienne St. Clair (Anna and the French Kiss) & Clary Fray (The Mortal Instruments)
Jaaaaa! Ik denk dat dit wel kan werken. Ergens kun je Étienne best wel een beetje met Jace vergelijken, qua uiterlijk. Qua innerlijk natuurlijk niet, maar ik denk dat Étienne gewoon ontzettend lief zou zijn voor Clary en natuurlijk ook andersom, een dikke ship dus!

10. R (Warm Bodies) & Julie Grigio (Warm Bodies)
Toen ik net die twee strookjes had zat ik echt heeeel erg na te denken welke personages er nou over waren en ik wist het dus echt niet meer, tot ik net de strookjes getrokken had. Hoe toevallig! Natuurlijk ship ik dit! Ergens denk ik stiekem dan R Romeo heet.. Romeo & Julie(t).. Hoe leuk zou dat zijn?

Dit was het dan weer! Net als de vorige keer heb ik echt weer genoten van deze tag. Ik tag de volgende bloggers:

Merle van The Young Reading Girl
Saskia van Saskia’s Bookshelf
Jennifer van Bookbloglovin
Céline van Portable Magic

Succes en veel plezier met deze tag! 🙂

Wat is jouw ultieme ship?

One thought on “Rip It Or Ship It

Leave a Reply

